Mega wrażenia w Lidze Mistrzów !!!

24.03.2016 PG Nr1 w Kozienicach zorganizowało wyjazd dla młodzieży na szlagierowy mecz  rewanżowy PGE Skra Bełchatów – Zenit Kazań, który odbył się w Atlas Arena w  Łodzi .
W wyjeździe wzięło udział 48  uczniów i 5 opiekunów. Nasza grupa rozpoczęła wycieczkę o 14 w komfortowym autobusie. Trasa wycieczki wiodła przez Radom , Spałę i Tomaszów Mazowiecki. Podróż przebiegła w miłej i radosnej atmosferze.
Do Łodzi dotarliśmy o 17.30 , po czym skierowaliśmy się w stronę Atlas Arena. Jak informowali organizatorzy w trosce o bezpieczeństwo kibiców zgromadzonych w Atlas Arenie, wszystkie osoby przed wejściem na mecz zostały poddane obowiązkowej kontroli.
Nasza młodzież była świetnie przygotowana do kibicowania tak ważnego spotkania , byliśmy zaopatrzeni w koszulki i  szaliki PGE Skra Bełchatów. W czasie spotkania podkreślaliśmy swoją obecność wielkim niebieskim banerem gminy Kozienice. Kibicowaliśmy gorąco i nie oszczędzaliśmy rąk i gardeł. Niestety , przeciwnik okazał się za mocny i spotkanie zakończyło się wynikiem 0:3.
Po zakończeniu meczu nasza młodzież zjadła kolację w znanej i lubianej  sieci  restauracji.
Do Kozienic wróciliśmy około północy.
Opiekunami młodzieży byli : Dariusz Bojdziński , Krzysztof Caban, Janusz Rdułtowski , Jacek Wochniak i Przemysław Nowak.

Wielkie podziękowania dla Rady Rodziców za ufundowanie autokaru.