Znów emocje w Lidze Mistrzów !!!

20.12.2016 nasza szkoła po raz kolejny w tym roku kalendarzowym zorganizowała wyjazd dla młodzieży na szlagierowy mecz ligi mistrzów PGE Skra Bełchatów – Azimut Modena, który odbył się w Atlas Arena w Łodzi .
W wyjeździe wzięło udział 48 uczniów i 5 opiekunów. Nasza grupa rozpoczęła wycieczkę o 14 w komfortowym autobusie. Trasa wycieczki wiodła przez Radom, Spałę i Tomaszów Mazowiecki. Podróż przebiegła w miłej i radosnej atmosferze.
Do Łodzi dotarliśmy o 17.00 , po czym skierowaliśmy się w stronę Atlas Arena.
Nasza młodzież była świetnie przygotowana do kibicowania tak ważnego spotkania , byliśmy zaopatrzeni w koszulki i szaliki PGE Skra Bełchatów. W czasie spotkania podkreślaliśmy swoją obecność wielkim niebieskim banerem gminy Kozienice. Kibicowaliśmy gorąco i nie oszczędzaliśmy rąk i gardeł. Niestety, przeciwnik okazał się za mocny i spotkanie zakończyło się wynikiem 1:3.
Po zakończeniu meczu nasza młodzież zjadła kolację w znanej i lubianej sieci restauracji.
Do Kozienic wróciliśmy o 23.45. Zmęczeni ale zadowoleni udaliśmy się do domów by rano wrócić do szkoły 🙂
Opiekunami młodzieży byli : Dariusz Bojdziński , Krzysztof Caban, Janusz Rdułtowski , Jacek Wochniak i Przemysław Nowak.
Wielkie podziękowania dla Rady Rodziców za sfinansowanie extra wycieczki .

fot.K.Caban i P.Nowak

This slideshow requires JavaScript.